Nigériai laptop csalók s02e01

November 19, 2010

Nigériai laptop csaló cikkem után nem gondoltam volna, hogy a téma bármilyen módon újra előjöhet még. Tévedtem. Kedves Pavilion-om továbbra is eladó, és most már nagyon, mert jól jönne a pénz karácsony előtt (sajnos jobban, mint amennyit a gép használata hozna), így kicsit lejjebb tekertem az árat.

Ezután ismét kaptam egy angol nyelvű jelentkezést a következő szöveggel egy “gary coleman” nevezetű kisbetűs úr aláírásával:

…i live in Houston in Texas ,but presently in UK on business trip ,and i saw your item place onhardverapro.hu, and i want to buy this item to my friend in western Africa(Nigeria) for gift ,and i will be paying through online bank to bank transfer ,and i will also be responsible for the shipment cost through your  Ems speed or post Local Post Office ,so get back to  me with the total cost of the item including the shipment cost as soon as possible.Hope to read from you soonest.

Most már rutinosabban és lényegretörőbben válaszoltam, természetesen a jóhiszemű ártatlanság részleges látszatával. Kiemelt részben kikötöttem, hogy csak akkor küldöm a gépet, ha megérkezett a pénz a számlámra, semmilyen “lekötött” megoldás nem felel meg. Még leleveleztük a bankszámlaszámokat, vártam a fake “hivatalos banki” levelet. Ami nem jött. Gondolom amikor elküldtem a számot, leesett a srácnak, hogy hoppá, itten már jártunk. Azóta nem jelentkezett.

Ha lesz folytatás, még írok :).

Leave a Reply

