Doors

June 19, 2010

Bejárat, itt esett.A tegnap este egyszerű iszogatási tervvel indult, a Damjanich utcában található Doors Kocsma megtekintésével egyetemben. Mire végeztünk, folyt vér és víz is.

Majdnem utolsónak érkeztem, valamint egyáltalán nem volt kedvem alkoholizálni, így egy bátor Virgin Cuba Libre koktéllal (nem light) vetettem magam a züllés sötét vermébe. Ez azért is találó, mert a kocsma természetesen a kötelező pinceformátumban van tálalva. Az első probléma akkor jött, amikor a második kör tequilához nagyobb narancsszeletet próbáltam kiharcolni a pultos lánytól. Ezzel gondolom végleg megzavartam, mert egy elegáns mozdulattal frankón belevágott az újjába (mint később megtudtam, vadiúj élezésű késsel). Nem túlzás azt mondani, hogy ömlött a vér, meg persze késett a tequila. Az úri közönség összes sebtapaszára és tapasztalatára szükség volt, mire a lányt újra működőképessé varázsoltuk.

Ezután már minden rendben ment egészen addig, míg odakinn úgy döntött az ég, hogy leszakad. Nem baj, benn van innivaló, meg társaság, kivárjuk míg eláll. Az első jel a finoman betolakodó húgyszag volt. Aztán persze érkezett a víz is a WC felől. Sajnálatos módon a csatornarendszer nem tudta elnyelni a bődületes mennyiségű esőt, így lassan elkezdett megtelni a helység. Úgy 3-5 cm magasan tetőzött. Persze, hogy az egyetlen olyan cipőmben voltam, ami világoskék velúr. Mókásan nézhettünk ki, ahogy feltett lábakkal ücsörögtünk, mint a kiöntött ürgék. A legrosszabb pedig nem az volt, hogy megszűnt az ital utánpótlás is, mivel a pultos lányt is kiöntötte a víz a pult mögül. A legrosszabb az volt, hogy legalább egy sör mindenkiben volt (bennem két korsó Virgin Cuba Libre), a WC-re viszont ki lehetett akasztani a “Mélyvíz, csak úszóknak!” táblát. Nem mindenki tudta megvárni, hogy lemenjen az ár, nem irígylem őket. A szandál+zokni kombót kifejezetten sajnáltam is.

Az este további része hagyományosan telt, szerencsére senki nem dobda ki a taccsot az intenzív tequilázás, majd a bónuszként beiktatott Szeráj nasi után sem. Mindezek ellenére jól éreztem magam, jöhet a szombat este 🙂

Leave a Reply

