Iratozás

June 17, 2010

Tegnap sikeresen elhagytam a tárcámat az uszoda parkolójában. Tipikus hülye helyzet, a kocsi tetején felejtettem. Otthon vettem észre, de hiába mentem vissza, már nem volt meg, és a recepcióra sem adták le. Az estét a rendőrségen töltöttem, mire felkörmöltem minden hiányzó iratom listáját (útlevélen kívül persze mindenem benne volt). Nem volt jó kedvem.
Este egy férfi visszahozta a tárcám az iratokkal+kártyákkal, mínusz pénz. Megkönnyebbültem, aztán persze megszólalt bennem a kisördög, hogy miért nem adta le rögtön a recepción az ember. Így most parából cseréltethetem ki az összes hitelkártyámat, ami szerencsétől függően akár 25ezer is lehet. Ettől megint lekókadtam.
Leave a Reply

